Alegerea TransReligioasă


1. În cazul oricărei alegeri autentice vorbim deci de posibilitatea neîngrădită de a alege temporar unul, mai multe sau nici unul dintre multiplele obiecte oferite spre alegere (pentru că dacă ar fi doar un obiect nu ar mai fi alegere) şi de posibilitatea de a ne schimba alegerea ulterior (de a alege altfel data viitoare, dacă constatăm de exemplu că ceea ce am ales nu ne (/ ne mai) satisface optim nevoile şi dorinţele).

2. Astfel oamenii fac tot mereu alegeri: de exemplu îşi aleg mâncarea din diferitele (multele) feluri pe care le găsesc într-un magazin alimentar sau într-un restaurant şi astfel fiecare îşi face pentru sine un meniu personalizat.

3. Pentru diversitate altă dată poate merge la un alt restaurant sau la un alt magazin alimentar de unde îşi poate procura alte feluri de mâncare spre a se bucura de ele.

4. De ce s-ar limita deci cineva doar la un singur restaurant sau la un singur magazin alimentar?

5. La fel: de ce s-ar limita cineva în a-şi forma un „meniu religios” dintr-o singură religie sau mişcare ezoterică şi mai mult chiar - de ce s-ar limita în opţiunile sale „culinare” legate de spectrul infinit al cunoaşterii doar la cunoştinţe specifice domeniului religios (şi încă unei părţi de obicei foarte restrânse din el)?
6. De fraier veţi zice! Şi în mare măsură aveţi dreptate.

7. Dar de multe ori aceşti nefericiţi sunt convinşi prin diferite şiretlicuri de marketing religios bazate pe credinţă dogmatică, de către nişte vânzători-şarlatani de mâncare „spirituală” că cică doar mâncarea lor e mâncare şi că în afară de ea nu mai este nici o altfel de mâncare „sănătoasă”.

8. Ba unde mai pui că cică ar fi un fel de Bau-Bau Judecător care ţine stric evidenţa mâncărilor „spirituale” pe care credincioşii le consumă şi i-ar bate şi chinui rău de tot dacă i-ar prinde că gustă din altă mâncare decât cea a vânzătorului-şarlatan respectiv.

9. Şi culmea e că la toată această poveste de adormit (sau mai bine zis de speriat) copii sunt destui care „pun botul” („botanişti”) - spre dezavantajul lor evident – deoarece iată: ferindu-se cu disperare de „dracul” acum au dat de „mama lui” – şi mâncarea spirituală stricată de care s-au ferit, acum o mestecă zilnic.

10. Dar ce să facem? E plină lumea de naivi (indivizi imaturi psihic din punct de vedere religios) şi de şarlatani/nebuni „spirituali” care nu se sfiesc să profite de pe urma lor.
***
11. Noi Oamenii Liberi trebuie să denunţăm imediat aceste şarlatanii pe oriunde le vedem şi să încercăm să le deschidem ochii tuturor fraţilor noştri întru fiinţă asupra posibilităţilor de alegere infinită care există în domeniul religios-spiritual şi apoi al Cunoaşterii Universale.

12. Pentru aceasta există „super-marketul” Trans-Religiei în care permanent prin „difuzoare” li se aminteşte celor care îl vizitează că la orice moment pot alege un produs, mai multe sau nici unul din cele care sunt expuse pe rafturile Cunoaşterii Universale pe care el le găzduieşte şi că de asemenea, odată ales un produs cultural (religios, ezoteric, artistic, filozofic, etc.) şi consumat pe moment sau într-un timp mai îndelungat, data viitoare nu e musai să „aleagă” la infinit doar acel produs sau altele similare lui, ci dimpotrivă e liber să exploreze în voie şi să-şi bucure mereu Percepţia şi Conştiinţa cu noi şi noi „produse” culturale şi conceptuale produse de Umanitate.
***
13. Pentru satisfacerea nevoii de hrană fizică vedem că fiecare om ştie să aleagă la un moment dat un produs, mai multe sau nici unul (să-şi amâne satisfacerea acestei nevoi) şi că la fel el ştie să aleagă şi alte produse care să-i satisfacă această nevoie data viitoare când ea se va manifesta.

14. Similar însă satisfacerii nevoii de hrană fizică este şi cazul satisfacerii nevoii de informare continuă asupra realităţii înconjurătoare şi al nevoii de comunicare.

15. Dacă vrem ca şi acestea să fie optim satisfăcute este indicat să „ne cuplăm” la mai multe surse de informare şi să profităm de cât mai multe canale de comunicare chiar dacă (sau mai ales dacă) informarea şi comunicarea se desfăşoară în sfera fenomenului religios - ezoteric.

16. Când Trans-Religia şi/sau Existenţa vă oferă să alegeţi din meniul ei informaţional religios ea vă îndeamnă ca pentru acel moment să gustaţi sau să vă înfruptaţi copios din informaţiile şi cunoştinţele existente în umanitate despre diferitele aspecte (pozitive şi negative, „dulci şi amare”,) ale unei mişcări religioase, ale mai multora sau a nici unei dintre ele.

17. Ceea ce vi se recomandă deci este să cereţi şi să comandaţi întotdeauna un „meniu religios” individualizat şi personalizat la gusturile şi dorinţele pe care le aveţi pe moment şi să nu-i lăsaţi pe alţii să vă spună ce să „mâncaţi” şi ce nu, care „mâncare spirituală” are „gust” şi care nu are, etc. -

17.1 la urma urmei poate să ştie cineva mai bine decât voi ce vă place? E oare înţelept să lăsaţi pe alţii să hotărască în locul vostru care din „mâncările spirituale” „au gust” şi care nu au?
***
18. Aici e exact la fel ca şi în cazul alegerii hainelor: ce aţi zice dacă atunci când aţi intra într-un magazin vânzătorul v-ar obliga şi/ sau fraierii (escroca/ înşela) - prin promisiunea strict verbală a câştigării unor premii imense (pe care le puteţi „ridica” bineînţeles doar după ce muriţi!!!??), combinată cu ameninţări directe cu moartea şi cu „chinurile veşnice”, să cumpăraţi doar hainele pe care el are chef să vi le vândă, şi doar în combinaţia exactă în care ele se găsesc pe manechinul din vitrină?

19. Dacă ar face-o şi voi aţi accepta explicit sau tacit situaţia de a vă fi impusă cu de-a sila o „ţinută dogmatică” sau alta cine credeţi că ar avea mai mult de câştigat: voi sau vânzătorul?

20. La urma urmei i-ar conveni lui de minune să cumpăraţi fără să crâcniţi orice haină veche (second), prăfuită, murdară, ruptă, etc. pe care el v-o impune să o luaţi - şi încă chiar mai mult: să o achiziţionaţi cu un preţ enorm – acela de a-i deveni sclavi pe viaţă.

21. În contrast cu cazul sus amintit, specific încă din păcate „magazinelor de haine religioase dogmatice” care mai există în societatea umană, nu ar fi mult mai avantajos pentru voi să vă alegeţi după gusturile proprii „hainele spirituale” pe care le purtaţi şi să le folosiţi o vreme în combinaţia care vă place cel mai mult după care să vă bucuraţi de confortul şi frumuseţea altor „haine”?

22. Ţineţi deci întotdeauna minte dragi fraţi liberi că, odată intraţi intr-un magazin de „haine spirituale/ religioase”, sunteţi întotdeauna liberi să alegeţi o „haină” care vă place, mai multe sau nici una şi de asemenea aveţi dreptul ca odată ce „haina” sau „hainele” respective nu vă mai plac, din diferite motive, să le aruncaţi şi să le înlocuiţi cu altele.

23. Ţineţi minte aceste libertăţi religioase şi luptaţi mereu pentru a vi le păstra, altfel „vânzătorii de haine religioase dogmatice”, care stau mereu la pândă pentru a vă înşela şi escroca, vor profita fără scrupule de orice naivitate şi neatenţie a voastră pentru a vă lua în sclavie şi a vă îmbrăca cu „hainele” lor puturoase, zdremţuite şi murdare de toate atrocităţile neumane pe care posesorii lor anteriori le-au făcut atunci când le purtau - atunci când au executat fără crâcnire orice comandă pe care le-a dat-o vânzătorul escroc care le-a furat libertatea prin înşelăciune „divină” şi ameninţări „divine”.

2 comentarii:

    On 1 octombrie 2009, 23:32 Anonim spunea...

    Problema este ca la alegerea unei religii aceasta are grija sa excluda concurenta; nu poti sa urmezi acea religie daca mai ai cateva optiuni deschise. Gandeste-te la un restaurant care iti strecoara niste cocaina in mancare; te obliga astfel sa revii tot la el, pentru ca numai el iti va furniza mancarea plus drogul... sau cel putin asa zic. Si tu pui botul si revii... ca ai nevoie...

     

    Asa este in cazul religiilor dogmatie - de acestea "clientul" religios trebuie sa se fereasca precum se fereste de sarlatanii din orice domeniu al serviciilor...
    http://mitul-credintei.blogspot.com/2009/05/batalia-pentru-controlul-mintii-tale.html

     

Radu Lucian Alexandru